Известие

Collapse
No announcement yet.

страно...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
    Ами не знам със сигурност. На мен ми препоръчаха точно тая добавка като изпробвана многократно. Иначе и аз съм чувал, че може да има проблеми. Просто реших, че си струва риска имайки в предвид какво ще ми коства смяната на радиаторчето
    Колега вчера открих тези продукти.Дали да пробвам с някой от тях?Идеии
    Attached Files
    алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

    Comment


    • #17
      Колега и аз имах слабо прокапване и ползвах http://www.bomarbg.eu/index.php?opti...olts&Itemid=74
      Вече 6000км нямам проблеми със антифриза и помпата. Само трябва да се спазват указанията - максимално загряла кола и пуснато на макс със отворени клапи парно. Второ след изсипване минимум 20-30мин работа на място или движение поне 50-60км. След това гасиш и няма проблеми. Стига отвора да е малък. На големи течове не помага. Ако забележиш, че след първата интервенция има ефект но не е пълен може да повториш процедурата. Но само толкова ако и това не помогне налага се смяна на радиятора или запояването му.
      sigpic
      Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
      АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

      Comment


      • #18
        Аз мога да кажа само какво съм ползвал, не мога да препоръчам нищо, но доколкото гледам коментари, с по новите препарати никой не е имал проблеми
        166, 2.4 JTD'00

        Comment


        • #19
          Къде в Пловдив мога да си купя това? http://www.bomarbg.eu/index.php?opti...olts&Itemid=74
          алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
            Говорим за радиаторче на парното, какъв двигател какви 5 лева
            Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
            Да де точно за радиаторчето на парното говорим.
            Колеги,говорите за коли на различна възраст и с различни мотори. По информация от сервиза,дето ми сменяха радиаторчето на парното, при първите дизели 136 коня то се сменя откъм двигателния отсек,при това с източване на фреона,а при следващите модели - от купето.При 166 с мотор туинскрап не знам кой от двата варианта се използува.
            Last edited by endeavour; d.m.y г., 16:29.
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • #21
              НЕ съм чувал да има разлика в разглобяването за радиаторчето. Мисля винаги си е откъм двигателя.
              А добавката на Холтс - или в Лукойл или в ОМВ. Ползвал съм я няколко пъти без проблеми с охлаждането после. И е много важно да се налива при топъл вече двигател, както колегата е казал. Щото в упътването на български пише глупости.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                туинскрап .
                Е колега, да не се обиждаме. Всички тук караме 166, но само половината са с тракторчета.
                sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                  Е колега, да не се обиждаме. Всички тук караме 166, но само половината са с тракторчета.
                  Хиляди извинения! Колкото и да е невероятно,не съм го писал умишлено, ама как само се е получило... А колкото до ТС-а, аз също го карам непрекъснато, макар и на 155, така че бих обидил и себе си с такъв пост. А виж, тва с тракторчето ...
                  ...
                  155 1,6 TS 16V `96
                  166 2,4 JTD `99
                  147 1,9 JTDm 8V `07

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                    Е колега, да не се обиждаме. Всички тук караме 166, но само половината са с тракторчета.
                    А знаеш ли тракторчетата как могат да те накажат...
                    алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
                      А знаеш ли тракторчетата как могат да те накажат...
                      Кефят ме закачливи спорчета, но повечето от колегите знаят, че никого не искам да обидя... Харесва ми всичко що отзад пише 166....
                      sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                      Comment


                      • #26
                        За радиаторчето незнам от къде се сваля. Знам само, че когато попитах колко ще струва ново и смяна, майстора само изсумтя, след това се почеса дет не го сърбеше и накрая каза - "не ме карай да го правя, трябва да сваля цялото табло и още нещо за да стигна до него, а и ще точа антифриза, абе не се наемам много работа, ама ако си навит непременно да го оправиш .......". Аз държах да знам обаче колко ще излезе такъв ремонт и той изтърси една сума, която няма да споделям - с две думи отказах се от идеята и минах на добавката.
                        Ако някой със сигурност знае от къде се сменя и колко приблизително струва да сподели.
                        п.с. Става въпрос за гаджето от подписа
                        sigpic
                        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
                          А знаеш ли тракторчетата как могат да те накажат...


                          Днес ще гонкате ли вече с Либрата,че ми е интересно после коя ще иска повече масло за доливане

                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                            За радиаторчето незнам от къде се сваля. Знам само, че когато попитах колко ще струва ново и смяна, майстора само изсумтя, след това се почеса дет не го сърбеше и накрая каза - "не ме карай да го правя, трябва да сваля цялото табло и още нещо за да стигна до него, а и ще точа антифриза, абе не се наемам много работа, ама ако си навит непременно да го оправиш .......". Аз държах да знам обаче колко ще излезе такъв ремонт и той изтърси една сума, която няма да споделям - с две думи отказах се от идеята и минах на добавката.
                            Ако някой със сигурност знае от къде се сменя и колко приблизително струва да сподели.
                            п.с. Става въпрос за гаджето от подписа
                            Радиатора на парното не се сваля през таблото а от вън под чистачките. А сумата от около 100 лв. за смяната която искат е оправдана.

                            Поздрави
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение


                              Днес ще гонкате ли вече с Либрата,че ми е интересно после коя ще иска повече масло за доливане

                              Ок,а теб ще те взема да се возиш при мен.
                              алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                              Comment


                              • #30
                                Колега mian4o вервай ми ако сумата беше цитираната от теб веднага щях да го сменя. Ориентировъчно казаната сума беше по 3+, а това не е оправдано и ако е вярно че се сваля отвън значи още повече не си струва. Чета във форума, че на 136 коньовите е отвън а на 150 коньовите е отвътре, явно е противоречиво мнението от къде се сваля радиаторчето. Аз както съм обозначил съм със втората версия - но дано си прав че е отвън.
                                sigpic
                                Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                                АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                                АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                                Comment

                                Working...
                                X